wtorek, 11 września 2012

Wywiadów czar – odsłona pierwsza

Dziś przedstawimy Wam wywiad, jaki udało nam się przeprowadzić z wójtem gminy Pawłowice – Panem Damianem Galuskiem.

A wszystko zaczęło się tak. Pewnego słonecznego dnia czekamy z Hanią na przystanku autobusowym w Pielgrzymowicach i zastanawiamy się kiedy w końcu przyjedzie nasz autobus.
Minęło pół godziny, a my nie wiedziałyśmy co mamy robić. O godzinie 10:00 miałyśmy umówione spotkanie z Wójtem Gminy Pawłowice. Ale wciąż czekamy i czekamy, mając nadzieję, że autobus jednak przyjedzie.
Nie! Wtedy nagle powiedziała Hania i zaczęła czegoś szukać w torebce
„mam pomysł”- moja mama zawiezie nas, a z powrotem już damy sobie radę.
To był świetny plan - pomyślałam.
Do gabinetu pana wójta weszłyśmy lekko poddenerwowane, ale pani Wioleta (kierownik Referatu Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Gminy w Pawłowicach) powiedziała nam, że spokojnie damy sobie radę. No i dałyśmy, wywiad wyszedł znakomicie. Naprawdę byłyśmy zadowolone z tego, co udało się nam osiągnąć. Nie byłyśmy doświadczone w przeprowadzaniu wywiadów, a ten miał być bardzo profesjonalny z całym potrzebnym sprzętem.
Czułyśmy się jak prawdziwe reporterki, przynajmniej ja, ponieważ zadawałam pytania.
Potem miałyśmy jeszcze parę przygód, ale o tym dowiecie się w następnych postach.

Zapraszamy do obejrzenia naszego pierwszego wywiadu! Efekt ocenicie sami ;)







zdjęcia: zasoby własne

2 komentarze: